poniedziałek, 6 maja 2013

Match IV i V

Witajcie!

Przepraszam za dłuższą przerwę na blogu,
ale było to spowodowane zniknięciem rodziny z matchu nr 3 zaraz po tym jak dodałem notkę ^^

A więc szybkie streszczenie tego co się działo :)

Match IV

Ridgewood, NJ,
Rodzina pochodzenia rosyjskiego, żydzi <3 p="">trójka dzieci
chłopczyk - 10 lat
chłopczyk - 7 lat
dziewczynka - 3 latka
mama i tata pracują w sektorze bankowym w NYC
Grafik mi się bardzo podobał, odwieźć rano dzieci do szkoły, małą do przedszkola, ogarnąć ich pokoje, i wolne...potem odebrać chłopców, obiad, zadanie domowe, i zawieźć na zajęcia dodatkowe...małą odbierają rodzice albo aupair ok 18, rodzina lubi wspólne obiady, i chcą aby aupair była częścią rodziny.
Ale jak widzicie nie było tak łatwo, napisałem im wiadomość....i po 48h rodzinka zniknęła...no nic
rosyjscy żydzi bajo bajo...

Poniedziałek 06.05,
dostaję emaila od hostki, że przeprasza bardzo iż nie odpisała wcześniej ale byli bardzo busy...i czy możemy umówić się na weekendowy skype call...
5 minut później dostaję emaila od CC ,że rodzinka przegląda moją aplikację...szczerze od razu pomyślałem ,że to rosjanie...
i tak o to przechodzimy do matchu V

Orono, Minessota
Meggi idealnie opisała moją reakcję "o kurwa, gdzie to jest"

A więc,
2ka dzieci

chłopczyk - 6 lat,
dziewczynka - 2.5 roczku
mama ma własną firmę, a tata w armii
Nie mają listu, ale z opisu obowiązków wszystko wydaje się super, i szczerze...jak się umówią ze mną na rozmowę to nie będę mógł się doczekać :)
Mieszkają pośrodku niczego....ale jeziora i lasy dookoła chyba są warte tego :)

No nic, zobaczymy co to będzie i co mi przyniesie ten tydzień :)

a Wam życzę samych udanych matchów
I żeby Karolinowy match z CA, był jej perfect!

No i maturzystom...połamania długopisów !!

4 komentarze:

  1. No serio moj komentarz jest idealny :)
    Ej pewnie i tak nie daja samochodu :p

    OdpowiedzUsuń
  2. jak by ci dali samochód to nie tak źle! :D Powodzenia, może to własnie to :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na moją rodzinkę na roomie miałam dokładnie taką samą reakcję, gdyż mieszkają własnie w Minneapolis w stanie Minneasota - nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje!

    OdpowiedzUsuń