poniedziałek, 25 lutego 2013

Wielkie nic

Witajcie :)

Chciałbym napisać cokolwiek o postępie w sprawie bycia aupair, ale nic...

Aplikacja oddana do CC, aczkolwiek malutkie problemiki z potwierdzeniem jednych referencji :(

Jak większość ludzi z forum wie, wymyśliłem ,że może znajdę jakąś rodzinkę tu na teraz tj, Londyn do czerwca
i wiecie co

NIC

nie ma rodzinek, albo nikt mnie nie chce...chociaż to drugie jest mało prawdopodobne ;)

Z newsów życia codziennego:

W końcu po wielu trudach, udało mi się zdobyć Windowsa 8,  jest fajny...

I najlepsza wiadomość jaką mogę się z Wami podzielić...i w sumie ze sobą jeszcze ra...
lecę do polski 24go marca, niestety tylko na parę dni

News równie mocny jak poprzedni, udało mi się w ciągu tej sesji zaliczyć półrocze IIgiego i IIIgo roku,
także jest nieźle, aczkolwiek IIgi semestr IIIgo roku, na pewno zrobię online...
także witaj Polsko w czerwcu na stałe :), tzn do wyjazdu do USA

Wiecie co,
lubię Londyn, lubię anglików, ale to nie jest to. Wiem ,że to miasto to nie jest moim miastem.

Zazdroszczę ludziom którzy czują się tutaj wspaniale,
ale po 2 latach życia w biegu...mam dość tego :)

Ok, kończę moje wypociny które i tak nie wniosły nic nowego, ale przynajmniej lekka aktualizacja jest :)

P.S
w sierpniu lecę do Brazylii!!!


4 komentarze:

  1. Jak już CI pisałam. Napisałeś to jak listę zakupów ;d Czekam na lepsze notki! ;d

    i wyłacz te kody z komentarzy ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej. Blog dodany do listy blogów au pair i witam na pokładzie pierwszego faceta! Proszę tylko o dodanie buttonu - wszystko co i jak napisane jest w zakładce "jak dołączyć" na blogu http://blogi-au-pair.blogspot.co.uk.
    Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć odpowiednią rodzinkę. Być może faceci mają trudniej, ale znam Hiszpana, który znalazł dwie rodziny w Anglii, więc nie jest niemożliwe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak . Nie wyobrażam sobie, że po byciu Au Pair w Niemczech mogłam bym wrócić na stałe do Polski. Przecież tam jest tak drogo, że ręce opadają a i pracy raczej by dla mnie nie było ;)
    Ale w sumie 3 tyg mogła bym w Polsce spędzić ;)
    Co do wyjazdu. Zobaczysz, wszystko będzie ok.
    Ps. Mój aktualny chłopak był "Au pair" w Niemczech i tak się właśnie poznaliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brazylii tak bardzo zazdroszczę <3
    A co do Anglii, co do Londynu, co do ludzi tam - piękny kraj, totalnie mi się podobał, otwarci ludzie, ale chyba mam podobne odczucie, po prostu nie dla mnie. Ale trzeba probować żeby się dowiedzieć gdzie się człowiek odnajdzie..

    OdpowiedzUsuń