piątek, 11 stycznia 2013

"To do" part 2

Właśnie skończyłem pisać list,
Dostałem potwierdzenie otrzymania referencji ( nareszcie!! )

Czas na drugą 10tkę rzeczy to do w stanach:

11. Odwiedzić Disneyland!! ( I w ogóle jak najwięcej parków rozrywek )
12. Chyba jak każdy :) uczestniczyć w domówce jak z amerykańskich filmów
13. Odwiedzić Pasadenę ( Big Bang Theory)
14. Odwiedzić Burbank ( Chuck i Elen Show )
15. Poznać kogoś kto ma tak chore poczucie humoru jak ja
16. Robić reportaże z każdej wyprawy ( filmowe i zdjęciowe ), a w Bostonie powiedzieć: Specjalnie dla Państwa, Mariusz Max KolAnko, Boston, Maseczjusets
17. Prowadzić Bloga systematycznie
18. Kupić aparat
19. Zrobić sobie zdjęcie pod siedzibą Apple, z nadgryzionym jabłkiem, potem wysłać im email czy mnie pozwą za używanie znaku towarowego
20. Zaaplikować na studia w USA


Tak sobie teraz myślę ,że zaczyna mnie kręcić teksas,
rancho, konie, i jazda w strone zachodzącego słońca..tylko pewnie po miesiącu już by mi się to znudziło

aaaa!!
Specjalny punkt 21. Wrócić do trybu imprezowania al'a Kraków ( o ile się będzie dało )

pozdrowienia z Londynu :(


2 komentarze:

  1. No to matche już się smaża na patelni, mam nadzieję, że się uda tarfić w super rodzinkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten punkt 16, w każdym bądź razie jak już Aguta wspomniała! Oby trafić w super rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń