poniedziałek, 7 stycznia 2013

Nowy początek

Hello :)

Oto mój Iszy post o przygotowaniach i przyszłym wyjeździe do USA jako aupair

Możecie być zaskoczeni ,że facet chce jechać jako opiekunka do dzieci. W końcu to tak rzadko spotykane.
Idea wyjazdu w mojej głowie siedzi już od liceum, aczkolwiek wtedy zdecydowałem się iść na studia ( które były kompletnym niewypałem ), obecnie studiuje w Londynie, i z racji ,że nienawidzę tego miasta, zdecydowałem się przyspieszyć studia kursami wakacyjnymi i w październiku zakończyć moją edukację.

Może coś o mnie,
Mam na imię Michał, jestem 22 latkiem z małej miejscowości koło Krakowa. Moje doświadczenie z dziećmi sięga ok 10 lat wstecz kiedy to zacząłem opiekować się siostrzenicą. Z wiekiem dochodziło więcej "godzin opieki", potem byłem zaangażowany w gromadę zuchową w moim rodzinnym mieście, gdzie raz w tygodniu przez 2-3 godziny miałem na głowie ok 10ciu małych diabłów :)

Obecnie studiuję Public Relations and Media with Advertising na jednej z uczelni w Londynie. Pracuję i się uczę, obecnie zero wolnego czasu na jakiekolwiek dodatkowe zajęcia. 

Wyjazd do USA
Jako chłopakowi wiem ,że ciężko mi będzie znaleźć wymarzoną perfekcyjną rodzinkę z jednym dzieckiem w centru NYC, dlatego nastawiam się na 2-3 dzieciaczków. Moim priorytetem jest bliskość ośrodków naukowych ( boże jak to brzmi ^^ ), Wiem jedno, po 2 latach w Londynie nie chcę trafić do rodziny o innym kolorze skóry ( nie jestem rasistą i mam wielu czarnych przyjaciół, ale mieszkać z nimi nie dałbym rady )

W następnym poście opiszę o moich celach na ten rok, jak i to co chce osiągnąć w stanach.
Pozdrawiam
M.

3 komentarze:

  1. wow byłeś zucholem, fajnie. A w ZHP czy ZHR? Powodzenia w dążeniu do celu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Witam , bardzo chciałbym się z Tobą skontaktować , jeśli mogę prosić o jakieś dane kontaktowe , email cokolwiek ;)
      Pozdrawiam

      Usuń