środa, 9 stycznia 2013

Moja lista "to do" w usa

Jak większość z Was, chce stworzyć listę rzeczy do zrobienia/zobaczenia w stanach. Przypuszczalnie będę ja tworzyć przez parę tygodni, dlatego dopiero wtedy dodam zakładkę z pełna listą.
A oto moje top10:
1. ukończyć kurs toefl'a
2. Spać na plaży w Kaliforni
3. Urządzić road trip do grand canion'u
4. Jeździć na nartach w Aspen
5. zrobić sobie zdjęcia ze wszystkimi "gwiazdami" w alei gwiazd.
6. Przejść się w pidzamie po time square
7. Zjeść pancakes i wypić kawę w małej kawiarni zrobionej z wagonu
8. Dotknąć stopa ziemi w każdym stanie
9. Spędzić wakacje ma hawajach
10. Jeżeli się uda, odwiedzić Kube

Oto moje top10, mam nadzieje ze zamknee liste w 100 :)

4 komentarze:

  1. Fajnie, że zacząłeś pisać! Ja też robiłam moją listę, ale moje są mniej kontrowersyjne! Chociaż mimo wszystko mam nadzieję, że uda Ci się je wszystkie zrobić! Dodaję do ulubionych!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejść się w pidzamie po time square - dobre, aczkolwiek szału nie zrobisz. Tutaj to normalne, że chodzi się w pidżamie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie oczywiście najlepsze ! i to jest mój priorytet, jak nie tym razem to następnym, ale Hawana to obowiązek : )

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie oczywiście najlepsze ! i to jest mój priorytet, jak nie tym razem to następnym, ale Hawana to obowiązek : )

    OdpowiedzUsuń