sobota, 18 maja 2013

Match VI

Hej ho!
Znowu mnie nie było tutaj przez trochę :)
Spowodowane było to tym ,że nic ciekawego się nie działo
Chociaż, działo się i to wiele !

Jak widzicie, w tytule posta mam kolejny nr odnośnie matchu
ale do rzeczy

Match V - porozmawiałem z rodzinką, a raczej z HM, i po skończeniu rozmowy stwierdziłem ,że ja i 2.5 letnie dziecko w basenie...to złe połączenie...dlatego grzecznie podziękowałem im za zainteresowanie,  i puf! Zniknęli !
W tym samym czasie dostałem emaila od matchu IV, ,że bardzo przepraszają za brak kontaktu ale byli tacy "so busy", i czy dalej chce z nimi rozmawiać, bo wiedzą ,że mam inną rodzinę na profilu. Więc podekscytowany, napisałem TAK TAK, chce z Wami rozmawiać, nawet teraz!
Po rozmowie...hmm chyba nigdy nie byłem tak zawiedziony. Rozmowa nie kleiła się kompletnie, musiałem ciągnąć ich za język... w ogóle moje miny do nich wyglądały tak: :), ;) :D, milion odsłon uśmiechu, a ich mina :|

Host Tata się uśmiechnął jak mu wspomniałem ,że mój pies się nazywa tak jak on...

Powiedzieli ,że się odezwą...pewnie nie ! I nie żałuję :)

A teraz powrót do Matchu VI
Osobiście uważam ,że match VI jest karą za odmówienie rodzince z V
Więc:
Wilmington, DE

4ka dzieciaków
3ka chłopaków: 9,5 , 7 i 5,5
i dziewczynka : 2.5
Niestety ale nie jestem w stanie obejrzeć ich aplikacji, także więcej szczegółów niż te które dostałem w emailu...nie mogę podać. Już im odpisałem ,że 4ka dzieci to dla mnie za dużo, i dziękuje za zainteresowanie...

Mam do Was pytanko,
co sądzicie o agencji Prowork ?
Współpracują z APC,
zastanawiam się nad zwiększeniem swoich szans na ten wyjazd...

8 komentarzy:

  1. Stary, masz co chwilę w CC matche, nie ma co kasy na Prowork wydawać, zwłąszcze, ze podbno jeszcz gorszy niż Gawo :)
    Następny bedzie perfect!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mi sie wydaje. Masz matche w CC wiec po co na razie?

      Usuń
    2. no mowie to samo, nie ma sensu wydawac na prowork!

      Usuń
  2. Ja się naczekałam 3 miesiące na swój perfect match, a szukałam na własną rękę:) Jestem już w Irandii i póki co jestem zachwycona rodzinką! Pozdrawiam i trzymam mocno kciuki za Twój wyjazd:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Prowork od razu wysłali mnie do IE mówiąc, im ze słyszałam o APC i chcę tam być mówili,ze jet inaczej żebym spróbowała i jeśli faktycznie tak będzie to przeniosą mnie do APC (jakby od razu nie mogli tego zrobić?) czas pokaże jak wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkręciłam się w poznawanie Twojej historii a tu taki zastój ;<

    OdpowiedzUsuń