niedziela, 11 sierpnia 2013

Match nr Perfect !!!

Hey hey


Wybaczcie ,że nie pisałem tyyyyle czasu,

Prawdę mówiąc
odsunąłem pomysł aupair na tor zwany torem - nie do zrealizowania
Pomiędzy ostatnim matchem który tu opisałem, miałem 2 matche, no i ten co opisze dzisiaj :)

Match 1, samotny ojciec z dwójką dzieci, nie pamiętam już gdzie, aczkolwiek nie odezwali sie
Match 2, rodzinka z 5ką dzieci... nie nie nie


No i match z wczoraj,
Rodzinka z synkiem 12 lat,
Monmouth Beach, NJ

Z obowiązków, listu i emaila, wychodzi na to ,że nie mam obowiązków :D
odstawić chłopaka na przystanek, odebrać, dać jeść, zawieźć na zajęcia dodatkowe...


i uwaga:


PERFECT

Wczoraj na profilu,
dzisiaj rozmowa, i chcą mnie...i chce ich ja!
Jutro mają dzwonić do biura,
planowany wylot 9 września!!!

Edit:
Wylot 16tego!!
J
JUŻ jest oficjalny match!

12 komentarzy:

  1. Wow!! Świetne miejsce i tylko jedno dziecko. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) też prawdopodobnie lecę 9 września!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę wiedział coś więcej to się odezwe :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najszybszy match na świecie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow! NJ! Widzimy się i razem poznajemy NYC!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ! Widzimy się w NY :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! zazdroszczę! też bym chciała mieć perfect i wyjechać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo ;)
    Mega zazdro, że tak szybko wylatujesz, seriooo :D
    Jak długo szukałeś rodziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony długo...bo gdzieś od lutego...ale z drugiej strony...jestem facetem..to tez inaczej :)

      Usuń