poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Malutkimi kroczkami do przodu :)

Hej hej,

W końcu uporałem się z papierkami potrzebnymi agencji !
Dwa podejścia po Zaświadczenie o niekaralności i jakieś milion podejść do lekarza ( " ja nie wiem co tu mam wpisać" "Ja Ci tego nie wypisze, tu trzeba się podpisać" itp ) ale jest! Dziś wysłane, miejmy nadzieję ,że jutro dostaną :)
Z rodzinką piszemy sobie często emaile, wczoraj rozmawiałem z nimi drugi raz na skype, oczywiście znowu mnie nie widzieli. Ale było sympatycznie, pośmialiśmy się ze wszystkiego, już wiem ,że na halloween w tym roku jest motyw Zombie :D
Powoli robię plan prezentów dla rodzinki
Dla hostów planuję zrobić mini paczkę "Taste of Poland" z produktami typu miód, konfitura, ciastka, myślę ,że im się to spodoba gdyż lubią polskie jedzenie. Niestety dalej nie wiem co kupić mojemu host dziecku
przypominam, 12 latek zakochany w broadway'u, baa, grający tam. W następną sobotę wystawiają sztukę Piotruś Pan.
Poprosiłem hostkę o zdjęcia, także jak dostanę to na pewno się pochwalę :)

Dzisiaj w końcu zakupiłem przewodnik po NYC, i to ze zniżką 50% ! Także przewodnik który chciałem, z National Geographic, " Spacerem po Nowym Jorku" w cenie 15,10 zł wydaje mi się super ceną :)

Dalej czekam na papiery wizowe,
chciałbym mieć już to z głowy i mieć pewność ,że wszystko jest ok :)



9 komentarzy:

  1. wooow, zazdroszczę tego NJ :D ale na pewno tam zawitam :D
    zastanawiam się ciągle nad tym samochodem, ale z drugiej strony tam podobno wszystko jest blisko, a rower albo spacer na pewno mi nie zaszkodzi. a z jakiej firmy jedziesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są plusy i minusy :) tak jak Merti wspominała w komentarzu, popatrz jak daleko gdzie masz, bo to ważne :)
      Ja lece z CC

      Usuń
  2. Jak to gra na broadway'u?! Jejuuuu dlaczego on ma dzieciństwo z moich marzeń? haha I szukałam szukałam.. ale faktycznie ciężko z prezentem dla niego. Ale skoro lubi musicale, to może znalazłbyś gdzieś na dvd dzieła teatru Buffo albo Roma z napisami angielskimi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gra codziennie :P
      Raz albo dwa do roku wystawiają sztukę :P i w ten weekend jest ten raz :D

      Usuń
  3. z tego co wiem to nie możesz wziąć z Polski żadnych produków spożywczych typu miód, konfitury-nawet do bagzazu głównego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg strony którą podała mi koleżanka i również z ambasady przekierowują, mogę :) Jedyne co to muszę je wpisać na listę do oclennia (?)

      Usuń
    2. Próbuj a może się uda ! :D ALe najlepiej będzie jak powiesz od razu ludziom na lotnisku, że to masz żeby później nie było, że chciałeś przemycić :P

      Usuń
  4. Tego 12latka to Ci ogromnie zazdroszcze, jeszcze dzieciak z pasją, wie co lubi.. rozwija się ! Nic tylko mieć dobry czasss tam : - )

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tu wchodzic i czytac :)) Zatem bede reagularnie tutaj ! :) A tymczasem powodzenia tam !

    OdpowiedzUsuń