wtorek, 20 sierpnia 2013

Prezenty dla Host Family

Nareszcie!!!
W końcu uporałem się z prezentami, na razie zamówione, opłacone, czekam na przesyłki :)

A więc:

Host Rodzicom
Konfitury, Miód, Wiśnie w czekoladzie ( o ile przejdą przez kontrole ^^ )
Host dziecku:
Nuty Chopina wersja ang-pol, oraz film Pianista ( liczę ,że dojdzie bo zamówiłem z UK )

Do tego dla rodziny: ptasie mleczko, bombonierka, i różnego rodzaju słodycze

Mam nadzieję ,że chociaż się uśmiechną ^^


Do wyjazdu coraz bliżej, a dokumentów wizowych jak nie było tak nie ma :(


10 komentarzy:

  1. Dokumenty przyjdą lada moment. Z prezentami chyba się Michale nie powielimy bo swojej rodzince kupuje zupełnie co innego. Uśmiechną się na pewno ; ) i to bardzo szeroko !

    OdpowiedzUsuń
  2. no i wymyśliłeś bardzo fajnie! :D Jestem pewna, że się uśmiechną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokumenty czekają, żeby przyjść razem z moimi, maaaaaan !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje już idą :) Także teraz czekamy na Twoje i sruuu do ambasady:)

      Usuń
  4. i sruuu na piwo po ambasadzie ? :> :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ,że co ?! Jako aupair?! Piwo ?:O ;)

    Oczywiście ,że tak :D

    OdpowiedzUsuń
  6. och i ponownie ktoś do USA, sprawiacie,że zaczynam marzyć o USA :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow zazdroszczę Ci. Też chce do USA, ale najpierw muszę zdać prawo jazdy, znaleźć dobrą agencję i działać, bo czas ucieka, a latka lecą :(. Pierwszy raz spotykam chłopaka jako "au pair" i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! ja wciąż czekam na swoją perfect family :)

    OdpowiedzUsuń