poniedziałek, 23 czerwca 2014

Summer time!

Notka comiesięczna ;)

Nie ma sensu przepraszać ponownie za opóźnienia i obiecywać poprawę, jak w 99% jestem pewien ,że będzie ciężko

Moi drodzy, zaczynają się wakacje!
Czyli najgorszy okres dla aupair
dzieciaki w domach, gorąco, duszno, wszystko na naszej głowie

W moim przypadku jest troszeczkę inaczej,

Moje dziecko ma tzw summer camp ( tj. zajęcia trwające w ciągu dnia ) od 9 do 16, od pon do pt
czyli - Witaaaaj plażo!!

Ze szkołą, dalej stoję na etapie dokumentów gdyż albo mnie nie było, albo mojej prowadzącej, i tak czas ucieka! W tym tygodniu mam nadzieję ogarnąć to wszystko.

W ostatnim tygodniu odwiedziłem kolejny stan, Massachusetts! Niestety nie tam gdzie bym chciał - czyli Boston, aczkolwiek i tak nie było źle - Chatham, Cape Cod <- a="" ma="" miejscowo="" p="" typowo="" wakacyjna="">Wybraliśmy się na krótkie bo 5 dniowe wakacje w składzie ja, hostka, host dziecko i dwa psy.
Nie mogę powiedzieć ,że były to wakacje na których odpocząłem, aczkolwiek było sporo zabawy, zwiedzania, i ogromna ilość jedzenia przygotowana przez ciotkę mojej hostki

Obowiązkowy punkt widokowy w Chatham!


Ducks in the window
do wyboru do koloru ( noo może z tym kolorem to przesadziłem :) )


Plaży nigdy dość ;)


Mój Iszy Homar!

Smaczny...ale za tą cene...no samemu nigdy nie kupie :)








2 komentarze:

  1. rozbawiłeś mnie z tymi kaczkami :D
    ..mi Hostka już zapowiedziała, że jak tylko do nich przylecę to pierwsze co - muszę koniecznie zjeść homara :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja ciee HOMAR <3 tez chce!!! ale pewnie jak sama sobie nie kupie to nie mam co liczyc na hostow wiec.... oszczedze sobie kosztow xd

    OdpowiedzUsuń