niedziela, 6 lipca 2014

Newsy

Cześć wszystkim!

Po ostatniej notce stwierdziłem ,że może lepiej będzie pisać krócej a częściej. Takie szybkie podsumowanie tygodnia.


Kilka dni temu, moja h. rodzinka otrzymała list ze szkoły młodego z którego dowiedzieliśmy się ,że....uwaga!! Młody nie zaliczył roku z przedmiotu zwanego Science ( czyt. biologia, chemia, fizyka, geografia (tej geografii tak naprawdę nie mają ))
Wielka wojna w domu, dlaczego, co i jak. Przecież wszystko dobrze robił...(taaa jassne ) na szczęście wszystko skupiło się na nim, nie na mnie, chociaż jako przykładny aupair powinienem mu pomóc i przypilnować. No coż :D
Także od następnego tygodnia, młody zaczyna summer school! 3 godziny dziennie.....przez internet! Bo jak to tak, dziecko do szkoły w ciągu wakacji


Z życia aupair po godzinach

Chyba każdy wie ,że być aupair może być rok z możliwością przedłużenia o 6,9 lub 12 miesięcy. Ja jestem tutaj prawie 10 miesięcy, i jak pewnie już wiecie zostaje z nimi na studenckiej wizie, no ale nie o tym!

Większość moich dobrych znajomych, wyjechała, lub wyjeżdża na dniach, nie powiem, ale to właśnie oni, ludzie z którymi mogę porozmawiać o hostach, dzieciach, ponarzekać czy pośmiać się , pomagają przetrwać tutaj. Za miesiąc wyjeżdża ostatni członek naszej starej ekipy. Pokazuje to również, kiedy najwięcej aupair jest wybieranych czyt. wakacje i tuż po :)

Jeżeli nie macie jeszcze matchu, spokojnie!
Jestem pewien ,że gdzieś tam czeka perfect family ( o ile takie istnieją, ale o tym w następnej notce :) )

Miłej niedzieli! Jak i całego tygodnia!


5 komentarzy:

  1. na jakie studia zamierzasz iść ?

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twojego bloga! Strasznie miło mi się go czyta. Ja nadal się waham nad programem Au pair, czekam na wyniki rekrutacji na studia. Jeśli się nie dostanę to aplikuję na Au pair, natomiast nie wiem czy UK czy może USA. Bardziej kocham stany, ale ta odległość..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma perfect family (haha a przynajmniej moja nie jest tym PM jak myslalam wczesniej :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co się Nadia stało? nie dogadujesz się z hf??

      Usuń