wtorek, 23 kwietnia 2013

Match nr 3

Po długiej historii z matchem nr 2,
okazało się ,że gdy drugi raz podpinała się do mojego profilu podpięła się tylko na 48 godzin

Wczoraj w nocy zniknęła!

Ale nie o tym miałem pisać,
A więc, mam kolejny match!!
Czytając ich aplikację, czuję to coś tak jak przy Iszym matchu ( czego nie czułem przy IIgim)

Crofton, MD (40 min do DC, 30 do Baltimore )
Rodzinka składa się z 5 osób
Mama,Tata ( rozwodzą się ) i zostaje sama mama
i dzieciaki
N. lat 20 - dziewczyna, studentka
Z lat 17 - dziewczyna, uczennica highschool
A lat 13 - chłopak,

N studiuje w Kalifornii a Z chodzi do szkoły z internatem
także zostaje A, A jest młodszy od mojej siostrzenicy o całe 6 dni, yayć!
Z listu wynika ,że nie szukają stricte opieki nad nim, ale bardziej towarzystwa, mam proponować wyjścia do kina, teatru, restauracji itp,
odkrywać wspólnie okolice ( którą on zna ^^)
Samochód do dyspozycji aupair,
curfew w ciągu tygodnia do 23, w weekendy nie ma
większość weekendów wolna

Mają dwa małe psy które trzeba wyprowadzić rano i wieczorem ;)

Czekam na wiadomość od nich gdyż coś się stało ze stroną CC  i nie mam możliwości wysłania im notki ,że jestem zainteresowany :)

Także trzymajcie kciuki!!

Może to moja perfect family :)

P.S
Streszczając wszystko,
odbyłem dzisiaj rozmowę o pracę, lecz niestety przez szefa który wymaga ode mnie cudów, muszę odmówić...jeszcze zastanawiam się jak :)

1 komentarz: