sobota, 13 kwietnia 2013

Second call

IIga rozmowa za mną!

Iszej nie opisywałem , bo chciałem wiedzieć więcej szczegółów.

A więc,

M. ( mama ) pracuje w PR i marketingu, większość reklam na lotniskach w USA, to przez jej firmę.
D ( dzieciak ) jest prze uroczy, o ile można tak określić 9 latka biegającego z Nunczako (?) po całym domu.
D. ma 5 razy w tygodniu zajęcia z Karate, plus 2 x Jujitsu, do tego pianino, i coś tam jeszcze....nie ma go cały dzień w domu ^^. HM mówi ,że to nie jest prawdziwa aupair praca chodzi jej bardziej o kogoś kto będzie w domu gdy przyjedzie hydraulik, i odbierze przesyłkę w razie potrzeby. No i pokazać D. troszkę męskiej strony życia ( jego ojciec umarł x lat temu ), Dziś w czasie drugiej rozmowy, miałem szybki przegląd domu. D się mnie spytał czy chciałbym pokój koło niego, czy na dole...na co HM od razu powiedziała ,że będę miał na dole tak żebym miał swoją łazienkę i większą prywatność. Domek , rudera jak to określiłem...w środku mega fajny :), M. pokazała mi cały dół, ale spieszyło jej się na birthday party także pogadamy soon

plusy:
mało do roboty,
Staten Island ( NYC <3 p="">Jeden chłopak, "dorosły"
HM jest świetna :) a przynajmniej taka się wydaje :)

Minusy:
chcą aupair na 4go sierpnia
dyspozycyjność 12 godzin dziennie...z czego ponad połowa dnia wolna ;)

4 komentarze:

  1. wydaje mi się że to to :) Coś czuję, że Cię odwiedzę tam ;P Tylko co z tym nocowaniem w końcu ;P Najwyżej u Domi przekimam ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak tak mój chłopak też był au apir. Dyspozycyjność 12 godz ale z tego pracujesz tylko 4. Ale przez resztę dnia nie możesz wyjść z domu bo musisz być "na miejscu". To jak dla mnie to już lepiej chyba mieć te 6 godz pracy a później wolne. ;) Tak mi się zdaje bo ja sama tak miałam. I było i źle gdy mój chłopak nie mógł wyjść bo musiał siedzieć w domu i się nudzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może źle to opisałem,
      chodzi o to ,że pracuje do 9rano, a potem od 16tej do 19, i dla mnie to jest dyspozycyjność 12 godzin na dobę

      Usuń