niedziela, 22 września 2013

Host Family

Hej :)
Miałem pisać po Iszym dniu, ale byłem tak zajęty ,że zaraz po wejściu do pokoju zasnąłem ;)

Pościk znowu dzielony ;)

Pominę przywitanie, i Isze godziny

1. Dom,
Dom, jest świetny, super duży. Mam swoją sypialnię z garderobą i łazienką, na przeciwko mnie pokój ma moje host dziecko, a po drugiej stronie korytarza jest sypialnia rodziców, pomiędzy są dwa gabinety.
Na dole, ogromny salon, kuchnia i jadalnia. Co do kuchni...dwie lodówki, jedna na jedzenie druga na napoje...dwie zmywarki ( po spytaniu po co, otrzymałem odpowiedź: gdyby jedna była włączona, a mielibyśmy więcej naczyń ) :E

2. Rodzinka
Mama, Tata, Syn

Są super friendly, ( ciekawe ile jeszcze ^^ ), młody od razu zaczął mnie traktować jak osobę z którą może pogadać, mamy wspólny ulubiony serial (Sabrina :D ) także jest nieźle. Mama często lata aczkolwiek narazie jest w domu także gotuje i wciska mi dużo jedzenia... będę grubasem :D, a Tata..heh z nim złapałem chyba najlepszy kontakt, wydaje mi się ,że jest zagubiony w sytuacji z matką i synem, którzy bardzo chcą dominować. Dzisiaj spędziłem z nim w samochodzie pare godzin, gdzie rozmawialiśmy o wszystkim i niczym, i za tydzień mamy jechać uczyć się wędkować ;)

3. Okolica

Lokalizacja narazie jest moją lokalizacją z bajki :)
Lasy, ocean, wszędzie zielono i 45 min do NYC, nieziemsko się ciesze :)
Niektóre z domów są jeszcze nieodnowione po ubiegłorocznym huraganie,
Dzisiaj host mi pokazał filmik jak to wyglądało
(dla zainteresowanych: http://www.youtube.com/watch?v=5XnGtvvuk0Y )


No nic, narazie nie mam jeszcze o czym pisać ;) także do usłyszeeenia 



2 komentarze:

  1. Oby rodzinka była taka zawsze ździrko :)
    No i skoro Ty masz 45 do NYC i ja to juz wiem, gdzie się spotkamy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. NYC ♥ życzę Ci aby ten wyjazd był jak najbardziej na tak! I co by rodzinka zawsze była tak fajna jak na początku. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń