piątek, 18 października 2013

Problemy z bankiem/ Six Flags / czyli Projekt 365 week 4

Witajcie :)
Jak Wam minął tydzień ?

U mnie kalejdoskop wydarzeń, od adrenaliny do maksymalnego wkur** :)

Więc zaczynamy!

20/365
Jak już wspominałem mamy jesień!
Ale patrzcie jaką!
Słońce świeci cały dzień, ok 23 stopni na zewnątrz...taką jesień to ja rozumiem!!!
Z tego co wiem, to w polsce też nie jest tak źle ;)

21/365
Moje host dziecko :)
Nasza dyniowa peruka, narazie jest peruką dnia. Młody został przemianowany na Katy Perry.
Odkąd ją znalazł wszystko jest w niebieskich włosach...

22/365

SIX FLAGS!!!!!
Nie uwierzycie, ale bawiłem się w tym wesołym miasteczku nieziemsko!
No dobra, wesołym miasteczkiem tego nie da się nazwać, ale wytwórnią adrenaliny tak!
Pojechaliśmy tam z racji Columbus day, gdzie dzieciaki miały wolne, i mój mlody Casanova zabrał ze sobą 4ry koleżanki....także pod opieką miałem 5ke dzieciaków. Czego się nie robi dla rollercoasterów ;)
Niestety nie dane było mi doświadczyć najwyższego, najszybszego roller coastera na świecie
Kingda Ka
filmik prezentujący możliwości:

23/365

Ten tydzień jest tygodniem wizyt lekarskich
Zdjęcie z poczekalni, gdzie młody miał szczepionkę przeciw grypie
Jechaliśmy do tego lekarza prawie 30 mil = 50 km
Jedynym plusem były darmowe lizaki w poczekalni ;)

24/365

Początek mojego horroru!
Td Bank!
W wielkim skrócie, zostałem źle poinformowany przez pracownika banku w skutek czego na dzień dzisiejszy 18.10 - przywalili mi karę ponad 350$
Ale nie ma to tamto, będziemy walczyć. Moi hości powiedzieli ,że nie odpuszczą, i odzyskają moje pieniądze.
W mniejszym skrócie: przy zakładaniu konta, dowiedziałem się ,że wszystkie czeki są dostępne do 3 dni po ich dostarczeniu. Także 4go dnia, skorzystałem z konta, i okazało się ,że w ten sam dzień dostępna jest połowa, a druga połowa jest dostępna za 2 tyg. Także niewiedząc o tym zrobiłem sobie debet o wartości 2$, z czego kara wynosi 175$ za dzień...
Także TD Bank, nie polecam!!

25/365

Kolejny lekarz!
Mój host tata uwielbia jak wszystko jest podpisane, posegregowane i każdy wie co i jak.
W tej oto kopercie, dostałem: instrukcje dojazdu wg google, koordynaty GPS, trzy numery telefonu do recepcji, oraz upoważnienie do odebrania młodego ze szkoły jak i do udania się z nim do lekarza
Czego brakowało: karty ubezpieczenia, karty drugiego ubezpieczenia, numerów SSN itp
Po dotarciu do recepcji ( muszę nadmienić rejestratorki w Polsce są o niebo pomocniejsze ) okazało się ,że brakuje mi wyżej wymienionych informacji. Nie wyobrażacie sobie ile nerwów i czasu zabrało mi przekonanie babeczki w okienku ,że wszystkie dane są w komputerze ( wg informacji od Hosta ) i dopiero gdy Host telefonicznie zagroził przeniesieniem dziecka do innego ośrodka, tadaaa wszystkie dane się znalazły!

26/365

Po skomentowaniu bloga mojej koleżanki Oli z bloga
dostałem zapytanie jak to jest z prawem jazdy.
Na chwile obecną słyszałem już jakieś 7 wersji.
Opisze swoją,
Wg podręcznika (tak tego ze zdjęcia ) który hostka przywiozła mi z ośrodka gdzie zdaje się prawo jazdy,
Polska zalicza się do krajów, z których prawo jazdy w stanie New Jersey jest respektowane, jedyne co to musimy posiadać prawo jazdy międzynarodowe lub tłumaczenie przysięgłe naszego prawka.
Nie ma jakiegoś terminu gdzie TRZEBA zdać,
Można zdać żeby mieć pamiątkę ;)


Małe podsumowanie tygodnia:

Z Host rodziną dogaduje się lepiej i coraz lepiej.
Młody przez ostatnie dwa dni był wyjątkowo miły..więc po moim pytaniu: czego chcesz? Dowiedziałem się szokującej informacji: niczego! Wyjątkowo chce być miły.
W domu czuje się świetnie, atmosfera jest naprawdę przecudowna
Dzisiaj mam Iszy meeting z LCC, jedziemy na farmę strachu :)

Pozdrawiam Was serdecznie,

Piszcie, komentujcie, pytajcie!

Lub kliknijcie Lubię to! Po prawej stronie na pasku



1 komentarz:

  1. Osobiście posrałabym się, jakbym tylko stała pod tym roller! Aż mam dreszcze. Nie jestem fanką czegoś takiego, ale chyba bym się zdobyła na odwagę, żeby spróbować TEGO czegoś :P Oczywiście jeśli byłabym z kimś, kto jest ode mnie odważniejszy! ^^' Mega.

    OdpowiedzUsuń